.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رکود در طرح ملي خانه اسكواش مازندران

رئيس هيئت اسكواش استان مازندران گفت: براي طرح ملي خانه اسكواش مازندران 6 ماه است كه كاري انجام نمي‌شود.

سيداسماعيل احمدي بعد از ظهر امروز در حاشيه بازديد مسئولان توسعه و تجهيز اماكن ورزشي و فدراسيون اسكواش از پروژه خانه اسكواش مركز مازندران در جمع خبرنگاران بيان داشت: نخستين خانه اسكواش مازندران در شهرستان ساري با اعتباري بالغ بر 400 ميليون تومان شروع و مقرر شد به مدت يك سال بعد تحويل هيئت اسكواش استان شود ولي از شواهد و مستندات مشخص است كه تاكنون به بهره‌برداري نرسيده است.
وي افزود: طرح خانه اسكواش مركز مازندران بيش از 10 سال پي‌ريزي شد و در سال 86 به عنوان پروژه ملي برآورد شد كه هم اكنون با حدود 70 درصد پيشرفت فيزيكي دو سال با كندي كار انجام مي‌شد و حدود شش ماه است كه اصلا كاري انجام نمي‌شود.
احمدي با اشاره به اينكه خانه اسكواش مازندران از طرح‌هاي ملي است، تصريح كرد: تخصيص اعتبار به موقع و نيز كمبود مصالح ساختماني سبب شده است كه اين پروژه ملي با تاخير در ساخت و بهره‌برداري مواجه شود كه با تمام اين مشكلات از سوي مديرعامل وقت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي قول مساعد در تابستان سال جاري داده شد كه تاكنون محقق نشد.
رئيس هيئت اسكواش مازندران طلب پيمانكار اين پروژه را 70 ميليون تومان از توسعه و تجهيز اماكن ورزشي اعلام كرد و عنوان داشت: پيمانكار پروژه خانه اسكواش مازندران با دريافت طلب خود به مدت سه ماه قول مساعد را در بهره‌برداري اين فضاي ورزشي به هيئت ورزشي داده است.
وي با اشاره به اينكه رويكرد رئيس جمهور در بحث بهره‌برداري از پروژه‌هاي ملي و تخصيص اعتبار به اين بخش مساعد است، گفت: در رابطه با برخي از فضاهاي ورزشي كه به عنوان پروژه ملي عنوان شدند جاي بحث دارد.
احمدي ظرفيت ورزش اسكواش را در مازندران بالا دانست و افزود: با توجه به اينكه در مازندران كورت اسكواش نيست ولي يكي از قطب‌هاي اسكواش كشور معرفي شده است.
وي خاطرنشان كرد: پيگيري‌هاي ما در بحث تخصيص اعتبارات به موقع براي ساخت و تكميل خانه اسكواش مركز مازندران مستمر است و امروز سعي شد تا مسئولان سازمان و نيز فدراسيون در اين رابطه بازديدي از مركز استان داشته باشند.
رئيس هيئت اسكواش مازندران با بيان اينكه بيش از 100 ورزشكار سازمان يافته در ورزش اسكواش در اين استان فعاليت دارند، اظهار داشت: به دليل نبود كورت اسكواش در مازندران ورزشكاران اين رشته براي تمرين به استان‌هاي مجاور مي‌روند.
وي افزود: نبود كورت مانع قوت تيم نشد بلكه در مسابقات بانوان كمتر از 15 سال اسكواش مقام سومي كشور را كسب كرديم.
‌احمدي با اشاره به اينكه اگر خانه اسكواش مركز مازندران راه‌اندازي شود نخستين مسابقات بين‌المللي را در استان خواهيم داشت، تصريح كرد: تاكنون براي خانه اسكواش مازندران حدود 200 ميليون تومان هزينه شد و پيش‌بيني مي‌شود با تزريق اعتباري 200 ميليون تومان ديگر ساختمان خانه اسكواش مازندران براي تجهيز و بهره‌برداري آماده شود.
رئيس هيئت اسكواش استان مازندران خانه اسكواش شهرستان ساري را داراي سه كورت عنوان ‌و خاطرنشان كرد: ظرفيت سالن اسكواش براي تماشاچي حدود 500 نفر است كه قابليت اين فضاي ورزشي شامل خوابگاه، سالن جلسات و نيز ساختمان اداري است.
وي با بيان اينكه بيش از هشت هيئت شهرستاني در استان راه‌اندازي شده است، تصريح كرد: اگر خانه اسكواش مركز مازندران به بهره‌برداري برسد با توجه به استقبالي كه از اين ورزش شده است نياز به احداث خانه كشتي در شهرستان‌ها داريم.
احمدي اظهار داشت: طي مكاتبات انجام شده با فدراسيون اسكواش مقرر شد در لموك قائمشهر خانه اسكواش احداث شود./فار
س


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.